اس ام اس و پيامك جديد سركاري عاشقانه
نوشته شده توسط : پژمان کوفه ای

اس ام اس جدید و سرکاری عاشقانه | اس ام اس سرکاری و جالب

از گروهت اگر بالا بیآیی
و در پلی‌آف‌ها قربانی نشوی.
در فینال هم که قهرمان شوی.
باز هم باید به خانه‌ات برگردی.
هیاهو که بخوابد، باز هم تنهایی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

«جاذبه‌ی»لبانت؛
«نسبیت» را به زانو درمی‌آورد!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قند لبانت؛
نمک‌گیرم کرد! نمیدانم فشارم بالاست یا قندم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یوسف در «چاه» حسد برادرانش گرفتار شد،من در «چاه» عشق تو.
او عزیز مصر شد،من عزیز دل تو!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو رو خدا کمکم کن این روزا هر چی بیشتر دست و پا میزنم بیشتر فرو میرم و غرق میشم.
.
.
بد جوری تو دریای چشات گیر کردم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حوصله جمع رو ندارم میخوام یه ضربتنهایهامو باهات تقسیم کنم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست دارم امشب بپرم روت تا صبح همه جاتو بخورم .

.

.
ارادتمند شما پشه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عاشقانه ترین اس ام اس جنوبی.

.

.
در نخلستان دلم تنها تو خرمای کرم نزده ای

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایاننفسهای آخرین آدم دوستت




:: بازدید از این مطلب : 1497
|
امتیاز مطلب : 75
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
تاریخ انتشار : | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: